Garancia

Gyors leszállítás garancia

Ha Ön az árut bankkártya adatok megadásával, GoPay számlára történő átutalással, vagy utánvéttel 12:00 óráig rendeli meg, az árut a Cseh Köztársaság területén található címre még ugyanazon a napon (csak hétköznapokon) továbbítjuk, így az árut a következő napon már át is veheti otthonában. Abban az esetben, ha az árut 12:00 óra után rendeli meg, az áru feladására másnap kerül sor, és a megrendelt árut így 2 nap múlva kapja meg! Amennyiben a cégünk késedelembe esne a csomag feladásával, a szállítással kapcsolatos költségeket MI fizetjük! E tényről természetesen tájékoztatjuk Önt.

Banki átutalással történő fizetés esetén az árut csak a vételár bankszámlánkon történő jóváírását követően továbbítjuk, így az, hogy milyen gyorsan kerül az áru továbbításra csak Önön múlik.

INGYENES árucsere garancia

Árut rendelt a webáruházunkban, és a kicsomagolását követően úgy találta, hogy az áru nem felel meg az elképzeléseinek? Akkor a csomag átvételétől számított 30 napon belül visszaadhatja, és kicserélheti más termékre. Tisztában vagyunk azzal, hogy nem mindig sikerül a helyes ruhaméretet, színt kiválasztani, vagy hogy egyszerűen csak szeretné kicserélni a nemkívánatos ajándékot. Vásároljon problémamentesen.

AZ ÁRUCSERÉT INGYENESEN HAJTJUK VÉGRE

ITT találja, hogy mi a teendője, ha az árut ki szeretné cserélni.

30 napos visszaküldési garancia

A törvényben előírt 14 napos határidőt meghaladó, 30 napos áru-visszaadási határidőt kínálunk.

Az egyszerű és gyors ügyintézés érdekében az Áruvásárlási/Áruvisszaküldési feltételek szekcióban olvasható következő eljárást ajánljuk.

Elégedettség garancia

Saját tapasztalatból tudjuk, hogy igazán bármi megtörténhet, például hogy az áru hibás (javítható vagy javíthatatlan), és Ön kénytelen lesz megreklamálni azt. Ez nem egy kellemes dolog, sem Önnek, sem nekünk, ezért úgy döntöttünk, hogy minden jogos, azaz általunk elismert reklamáció esetén egy kisebb ajándékkal próbálunk majd a kedvében járni.

ITT találja, hogy mi a teendője, ha az árut reklamálni szeretné.

Minőségi gondoskodás garancia

Hisszük, hogy elégedett lesz szolgáltatásainkkal, és sokáig élvezni fogja termékeinket. Szolgáltatásainkat és ügyfélszolgálatunkat folyamatosan fejlesztjük annak érdekében, hogy kiváló minőségű, személyre szabott szolgáltatásokban részesüljön. Arra törekszünk, hogy livechat, e-mail vagy telefon segítségével a közelében legyünk, gyorsan reagáljunk és a lehető leggyorsabban a legnagyobb megelégedésére oldjunk meg minden kérdést.

Elégedetlen volt valamivel? Írjon nekünk az info@mimulo.hu címre. Minden panasza kihívás a számunkra, hogy a hibáinkat többé ne ismételjük meg, és folyamatosan javítsuk szolgáltatásaink színvonalát.

A Vásárlási/Reklamációs feltételek szekcióban olvashatja el, hogy mi a teendője, ha reklamálni kívánja az árut.