Általános rendelkezések

www.mimulo.hu webáruház üzemeltetője a CARERO s.r.o. korlátolt felelősségű társaság. KSH-szám: 28108272, Adószám: CZ28108272, székhelye: Písek 311, 73984 Písek, tel: +36 14 451 282, email: info@mimulo.hu.

Panasz- és szervizigény bejelentése: Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov, Cseh Köztársaság.

Az eladó, valamint a nem vállalkozói tevékenység keretén belül árut rendelő vevő kölcsönös viszonyát, jogait és kötelességeit e mindkét fél számára kötelező hatályú üzletszabályzat (a továbbiakban „üzletszabályzat”), továbbá a vonatozó jogszabályi rendelkezések a hatályos szerkesztésű Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012 Tt. sz. törvénnyel, valamint a hatályos szerkesztésű, fogyasztóvédelméről szóló 634/1992 Tt. sz. törvénnyel összhangban szabályozzák.

Adásvételi szerződés

Áru esetén adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak csak a konkrét árura vonatkozó megrendelés vevő általi szabályszerű kitöltése, valamint annak Bevásárlókosár szekcióból a webáruház üzemeltetője számára történő továbbítása minősül. E megrendelés webáruház üzemeltetője számára történő kikézbesítését követően az ügyfél e-mailben haladéktalanul tájékoztatást kap a megrendelés kézhez vételéről, amely tájékoztatás nem minősül az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat elfogadásának. E pillanatban a megrendelés már nem módosítható, mivel haladéktalanul továbbításra kerül a raktárnak az áru rendelkezésre állásának felmérése, a rendelkezésre álló árucikkel lefoglalása, becsomagolása és továbbítása céljával.

Az adatátvitel során esetlegesen felmerülő hibákért a CARERO s.r.o.-t semmilyen felelősség nem terheli.

Az adásvételi szerződés megkötésével a vevő megerősíti, hogy megismerkedett a jelen üzletszabályzattal, beleértve a reklamációs rendet is, és azokat elfogadja.

A megkötésre került szerződést annak sikeres teljesítése érdekében az eladó a megkötését követően legkevesebb öt évig, legtovább pedig a vonatkozó érvényes jogszabályokban meghatározott időtartamig archiválja, miközben harmadik felek részére nem hozzáférhető.

Szállítási határidő

Megteszünk minden annak érdekében, hogy az árut a megrendelés pillanatától számítva a lehető leggyorsabban kézbesíthessük.

Az áru déli 11:00 óráig történő megrendelését, valamint utánvétes fizetési módjának kiválasztását követően még aznap átadjuk azt a csomagküldő szolgálatnak (kizárólag munkanapokon érvényes).

A GLS csomagküldő 48 órás kézbesítési határidővel dolgozik, úgyhogy a megrendelt árut legkésőbb a harmadik napon átveheti otthonában. Ha az árut déli 11:00 óra után rendeli meg, az áru a rákövetkező napon kerül feladásra, úgyhogy 3 nap múlva kapja kézhez.

Ha a számlánkra történő átutalással kíván fizetni, az áru azt követően kerül feladásra, hogy az ára jóváírásra került a számlánkon.

Amennyiben a megrendelt áruból nem rendelkezünk raktárkészlettel, vagy más okból kifolyólag nem tudjuk továbbítani, e tényről telefonon tájékoztatjuk a megrendelőt, valamint ismertetjük a további eljárást (tájékoztatást kap az árucikk rendelkezésre állásáról, hasonló árut keresünk, egyeztetjük a megrendelés törlését).

Fenntartjuk a szerződéstől való elállás jogát arra az esetre, ha a megrendelt árucikk a szállító raktárán sem áll rendelkezésére. Amennyiben a leszállításra nem kerülő áru ellenértéke kifizetésre került, és a megrendelés törlésében állapodunk meg, a megrendelés ellenértéke a megállapodás napjától számított 7 napon belül kerül visszafizetésre a megrendelőnek.

Amennyiben a megrendelő bankszámlára történő átutalásos fizetési módról dönt, az árut 7 napig tartjuk a számára. Ha a megrendelt áru ellenértéke és a postadíj az említett határidőn belül nem kerül jóváírásra a számlánkon, a megrendelés törlésre kerül, és az árut ismét forgalomba helyezzük.

A CARERO s.r.o. webáruház üzemeltetője nem felel a GLS csomagküldő szolgálatnak átadott küldeményekért. A küldemény kikézbesítésének elmaradása esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen: info@mimulo.hu, vagy az +36 14 451 282 telefonszámon.

Sérült csomag esetén - a szétszakadt vagy más módon sérült csomagot ne vegye át a fuvarozótól, és haladéktalanul töltse ki a sérült csomagról szóló űrlapot. Ezzel egyidejűleg, kérjük, értesítsen bennünket, hogy a kialakult helyzettel kapcsolatban a egyeztethessünk a fuvarozóval.

Ha a csomag kívülről nem sérült, azonban belül nyilvánvalóan a szállítás során megsérült árut tartalmaz, e tényt legkésőbb az áru leszállítását követő 2 munkanapon belül reklamálja meg, GLS esetében alkalmazandó.

Azon esetekre, amikor az ügyfél elutasítja a küldemény átvételét, a www.mimulo.hu webáruház üzemeltetője fenntartja a csomag le- és visszaszállításával kapcsolatosan felmerült szállítási költségek, valamint a számla továbbításával kapcsolatos költségek megtérítésére vonatkozó jogát.

Árak

A termékek és szolgáltatások árai a mimulo.hu webáruház oldalain forintban, az ÁFÁ-t és a törvény által előírt összes díjat magukba foglalva kerülnek megjelenítésre. Az áruk szállítási költsége a kiválasztott szállítási módtól és szolgáltatótól, valamint a fizetés módjától függ.

 

19 990.- Ft feletti

megrendelés esetén

19 990.- Ft alatti

megrendelés esetén

Utánvét 499.- Ft 2 148.- Ft
Online bankkártyás fizetés (GoPay) INGYENES 1 649.- Ft

 

A megrendeléseket csak Magyarországra szállítsuk ki.

Fizetési mód

www.mimulo.hu oldalon megrendelt áru kifizetésére a következő módokon nyílik lehetőség:

1. Utánvéttel

Az áru csomagküldőtől történő átvételkor. A fizetendő összeget közvetlenül a csomagküldő szolgálat gépkocsivezetője veszi át.

Utánvéti díj 499.- Ft.

2. Online bankkártyás fizetés

A MasterCard és VISA kártyás fizetések a megrendelés kényelmes és gyors kifizetésének módját jelentik. Az említett fizetési mód az internetes fizetéssel járó kockázatokat minimalizáló 3D secure biztonsági protokollt használ. E fizetési mód kiválasztását követően a felhasználó a kártyakibocsátó bank felületére kerül átirányításra, ahol lebonyolításra kerül a tranzakció. Az összeg néhány percen belül jóváírásra kerül a számlánkon, és a megrendelt áru azonnal továbbításra kerül.

Reklamáció

Saját tapasztalatból tudjuk, hogy igazán bármi megtörténhet, például hogy az áru hibás (javítható vagy javíthatatlan), és Ön kénytelen lesz megreklamálni azt. Ez nem egy kellemes dolog, sem Önnek, sem nekünk, ezért úgy döntöttünk, hogy minden jogos, azaz általunk elismert reklamáció esetén egy kisebb ajándékkal próbálunk majd a kedvében járni.

Mi a teendő, ha reklamálni kívánja az árut.

1. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot reklamációs űrlap segítségével. Az űrlapot ITT találja.

2. Az űrlap feldolgozása után - legkésőbb a következő munkanapon - felvesszük Önnel a kapcsolatot. A tanácsadóval leegyezteti, hogy mik a teendői, elég-e elküldeni csupán a termék egy részét, vagy tartozékokkal együtt az egészet vissza kell-e juttatnia.

3. A terméket gondosan csomagolja be, majd továbbítsa a következő címre:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

Cseh Köztársaság

4. A reklamációs eljárás eredményéről majd tájékoztatjuk, és elismert reklamáció esetén a reklamációs eljárás lefolytatásával kapcsolatos várakozásért cserébe egy kisebb ajándékkal kedveskedünk.

Amennyiben 20 kg-nál nagyobb, nagyméretű küldeményről van szó, előzetes egyeztetés keretén belül megállapodhatunk arról is, hogy a küldeményt közvetlenül az Ön otthonában venné át a fuvartársaság. A reklamált termékkel kapcsolatos szállítási költségeket cégünk a jogosnak bizonyult reklamáció esetén fizeti.

A megrendelés törlése

Az eladó a Polgári Törvénykönyv 2001.§-a alapján fenntartja magának a megrendelés törlésének jogát arra az esetre, ha az áru ára nyilvánvaló hibát tartalmaz (ez azt jelenti, hogy az áru ára nyilvánvalóan alacsonyabb, mint az adott árucikk esetében megszokott ár).

30 napos áru-visszaküldési garancia

A törvényben előírt 14 napos határidőt meghaladó, 30 napos áru-visszaadási határidőt kínálunk.

Javasoljuk, hogy az árut sértetlen állapotban, elhasználódásra utaló jelek nélkül és komplett állapotban (azaz minden tartozékával, a garanciajeggyel, használati utasítással stb. együtt) szolgáltassa vissza.

Az áru visszaszolgáltatására vonatkozó meghosszabbított határidő nem vehető igénybe azon termékek esetén, amelyekre reklamációs eljárás keretén belül (csere új termékre) tett szert.

Az egyszerű és gyors ügyintézés érdekében tartsa be a következő eljárást:

1. Töltse ki a következő űrlapot: Reklamációs űrlap (amelynek részét képezi az áru visszaadása), majd küldje el nekünk.

2. Az űrlap feldolgozása után - legkésőbb a következő munkanapon - felvesszük Önnel a kapcsolatot.

3. A terméket gondosan csomagolja be, majd továbbítsa a következő címre:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

Cseh Köztársaság

4. Az áru továbbítására fuvarcég szolgáltatásai is igénybe vehetők, amely esetben az elszállítás ára 1 300 Ft.- levonásra kerül a visszafizetendő összegből.

5. Amennyiben minden rendben lesz, a pénzt legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk a számlájára. Abban az esetben, ha az áru használt és részben elhasználódott, kiszámítjuk az áru eredeti állapotba történő visszaállításnak költségeit, valamint a felmerült kár mértékét, és meghatározzuk, hogy mennyivel kerül csökkentésre a visszafizetésre kerülő összeg.

A vételár nem fizethető vissza a visszáru kézhez vétele előtt. A ténylegesen felmerült költségeket a feldolgozás, a megrendelés ügyintézése, a kitárolás, a csomagolás és a szállítás költségek összege határozza meg.

INGYENES árucsere

Árut rendelt a webáruházunkban, és a kicsomagolását követően úgy találta, hogy az áru nem felel meg az elképzeléseinek? Akkor a csomag átvételétől számított 30 napon belül visszaadhatja, és kicserélheti más termékre. Tisztában vagyunk azzal, hogy nem mindig sikerül a helyes ruhaméretet, színt kiválasztani, vagy hogy egyszerűen csak szeretné kicserélni a nemkívánatos ajándékot. Vásároljon problémamentesen.

 
AZ ÁRUCSERÉT INGYENESEN HAJTJUK VÉGRE

Az egész árucserét kényelmesen, otthonából végezheti el.

Mi a teendője, ha ki szeretné cserélni az árut:

1. Az áru nem viselheti mosás, kopás nyomait, és ideális esetben rendelkezik az eredeti csomagolásával.

2. Úgy hozzon létre új megrendelést, hogy kosárba helyezi az árut, amelyre ki szeretné cserélni a korábban megvásárolt árut. Hagyományos módon válassza ki a szállítás módját (nem kell kifizetnie, ennek ellenére azonban ki kell töltenie), majd a Megjegyzés rovatba írja azt, hogy ÁRUCSERE. Ebből tudni fogjuk, hogy árucseréről van szó, és lefoglaljuk az Ön számára az árut, amíg az eredeti árut vissza nem hozza a futár.

Csere esetén a következő esetek következhetnek be:

  • a kívánt termék ára azonos lesz a visszaadott termék árával vagy
  • a kívánt termék ára magasabb lesz a visszaadott termék áránál – ebben az esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a még kifizetendő összeg tárgyában.

3. A megrendelés létrehozását követően töltse ki a következő űrlapot:

Reklamációs űrlap, majd küldje el nekünk. Az űrlap kitöltése nem csak a számunkra, hanem a terméket Öntől átvevő fuvarcég számára is fontos.

4. Az űrlap feldolgozása után - legkésőbb a következő munkanapon - felvesszük Önnel a kapcsolatot.

5. Csomagolja be gondosan a terméket, és várja a fuvarcég megérkezését.

6. Amint a fuvarcég átadja nekünk a kicserélni kívánt terméket, és mindent rendben találunk, valamint az áru készleten lesz, haladéktalanul kicseréljük az árut, és másnap továbbítjuk az a címére. A csere teljes időtartama max. 7 napot vesz igénybe.

A megrendelés vevő eladó általi törlése

Az eladó fenntartja magának a megrendelés vagy annak egy része törlésének a jogát a következő esetekre:

    • az árucikket már nem gyártják, vagy az áru szállítója jelentős mértékben módosította az árucikk árát. Ilyen eset előfordulása esetén az eladó e tény kiderítését követően haladéktalanul tájékoztatja a vevőt, és egyezteti vele következő lépéseket. Abban az esetben, ha a vevő már kifizette a vételár teljes összegét vagy annak egy részét, a szóban forgó összeg a lehető legrövidebb időn belül visszafizetésre kerül a számlájára
    • az eladó által a szállítótól beszerzett árucikk vételára jelentősen megváltozik, és e változás a megrendelés visszaigazolásakor még nem volt az eladó számára ismeretes. Az eladó köteles a szerződéstől való elállás előtt haladéktalanul tájékoztatni az árváltozásról a vevőt, és megpróbálni megállapodni vele az új árról, amely próbálkozás sikertelensége esetén az eladó jogosult elállni a szerződéstől.
Peren kívüli vitarendezés

www.mimulo.hu webáruház üzemeltetője és a fogyasztó közötti mindennemű vitás kérdést a felek felesleges késedelem nélkül elsősorban tárgyalás útján rendeznek.

A fogyasztóvédelemről szóló 634/1992 Tt. sz. törvény értelmében a fogyasztó jogosult a szerződésből következő fogyasztói vita peren kívüli rendezésére. A szerződésből következő vitás kérdések peren kívüli rendezésre a Cseh Kereskedelmi Felügyelet jogosult. A viták peren kívüli rendezésére kizárólag a fogyasztó kezdeményezésére kerülhet sor abban az esetben, ha a vitát nem sikerült közvetlenül rendezni az eladóval. Ez irányú indítványát a fogyasztó legkésőbb a vita tárgyát képező jogának eladónál történő első érvényesítésétől számított 1 éven belül nyújthatja be.

Üzleti információk küldése és sütik tárolása

A vevő hozzájárul ahhoz, hogy az áruval, szolgáltatásokkal vagy a www.mimulo.hu webáruházzal kapcsolatos információk megküldésre kerüljenek az e-mail címére vagy a telefonszámára. A Vásárló egyetért azzal, hogy a számítógépén ún. „sütik” kerüljenek elmentésre.

A személyes adatok védelme

Az eladó ezúton kijelenti, hogy a vevő személyes adatainak kezelése során a személyes adatok védelméről szóló, hatályos szerkesztésű 101/2000 Tt.sz. törvénnyel összhangban jár el. A vevő személyes adatait az eladó biztonságos elektronikus adatbázis igénybe vételével gyűjti össze és dolgozza fel az alábbiakban ismertetett célokkal úgy, hogy az adatokkal való visszaélésre ne kerülhessen sor.

a. az eladó és a vevő közötti szerződés tárgyának teljesítése

b. további üzletek vagy szolgáltatások felkínálása a vevőnek

Az eladó vállalja a vevő személyes adatainak védelmét. A szóban forgó adatok nem kerülhetnek átadásra semmilyen harmadik személy részére, kivéve azon eseteket, amikor az adatok (pl. a cím és a telefonszám) átadása az áru vevőnek történő sikeres kikézbesítésének elengedhetetlen feltétele.

EET

A bevételek nyilvántartásáról szóló törvény értelmében az eladó köteles számlát kiállítani a vevő részére. A bevételező személy egyszerűsített üzemmódban veszi nyilvántartásba a bevételeket, azaz köteles az átvett összeget legkésőbb 5 napon belül bejelenteni az adóhivatalnak."

A megrendelés létrehozásával egyidejűleg a vevő egyetért a számla internetes, elektronikus úton történő kikézbesítésével.

Záró rendelkezések

Ha az Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezés érvénytelennek vagy hatályon kívülinek minősülne, vagy azzá válna, a helyére olyan rendelkezés lép, amelynek értelme a lehető legjobban megközelíti az érvénytelen rendelkezés értelmét. Egy rendelkezés érvénytelensége vagy hatályon kívülisége nincs kihatással a többi rendelkezés érvényességére.