Szállítási árak
Szállító | Ha a megrendelés értéke | |
41 999.- Ft alatti | 41 999.- Ft feletti | |
GLS | 1799.- Ft | INGYENES |
Packeta | 1650,- Ft | INGYENES |
Ár és fizetési mód
Fizetési mód | Ár |
Utánvétellel | 499.- Ft |
Online kártyás fizetés (GO PAY) | INGYENES |
Fizetési módok
1. Utánvét
Az árunak a szállítótól való átvételekor. A pénzt közvetlenül a futár vagy a postás veszi át.
2. Online kártyás fizetés
A megrendelés kényelmes és gyors kifizetése érdekében fizessen online MasterCard, Maestro és VISA kártyákkal. Ez a fizetési mód a 3D Secure biztonsági protokoll segítségével történik, amely minimalizálja az internetes fizetések kockázatait. E fizetési mód kiválasztása után a felhasználó átirányításra kerül a kibocsátó bank banki felületére, ahol a teljes tranzakció lezajlik. Az átutalás néhány percen belül jóváírásra kerül a számlánkon, és a rendelést így azonnal feldolgozzuk.
Szállítási határidő
Mindent megteszünk azért, hogy az áru a megrendelést követően a lehető leggyorsabban eljusson Önhöz.
Készleten levő áru 11:00 óra előtti megrendelése és utánvétes vagy online kártyás fizetés választása esetén vállaljuk, hogy a megrendelést még aznap postázzuk (csak munkanapokon érvényes). A GLS futárszolgálat 48 órás szállítási idővel rendelkezik, így a megrendelést 2 napon belül kézbesítésre kerül. Amennyiben az árut 11:00 óra után rendeli meg, a következő napon postázzuk azt, így a megrendelt áru három nap alatt jut el Önhöz.
Ha a megrendelt áru nincs készleten, vagy más okból nem tudjuk elküldeni, telefonon értesítjük Önt, és tájékoztatjuk a további teendőkről (tájékoztatjuk az áru elérhetőségéről vagy hasonló árut kínálunk Önnek, ill. töröljük a megrendelést).
Arra az esetre, ha az áru nincs készleten a beszállítónknál, fenntartjuk a szerződéstől való elállás jogát. Ha a ki nem szállított árut már előzetesen kifizette, és megállapodunk a megrendelés törlésében, a kifizetett összeget a megállapodástól számított 7 napon belül visszautaljuk.
A webáruház üzemeltetője, a CARERO s.r.o. társaság nem felelős a GLS futárszolgálatra bízott küldemények kézbesítéséért. Amennyiben a küldeményt nem kapja meg, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@mimulo.hu e-mail címen vagy az +36 14 451 282-as telefonszámon.
- Az ügyfelek számára
- Amit a vásárlásról tudni kell
- Gyakran ismételt kérdések
- A vásárlás előnyei
- Szolgáltatásaink
- Szállítás és fizetés
- A vásárlástól való elállás és termékcsere
- Reklamáció
- Ajándékutalványok
- Kuponok
- Blog
- A kereskedőről
- Mimulo.hu
- Felhasználási feltételek
- Adatvédelmi irányelvek
- Elérhetőségeink
- Vásárlói vélemények
- Partnerprogramok
- Affiliate program
- Nagykereskedelmi együttműködés