Regisztrálni kell a vásárláshoz?

Nem, webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat. A regisztrációval azonban további kedvezményekben és előnyökben részesül.

Személyesen is átvehetem az árut?

Igen, az árut előzetes telefonos egyeztetés alapján telephelyünkön is átveheti.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Saját tapasztalatunkból tudjuk, hogy bármi megtörténhet, például, hogy a megrendelt áru hibás (javítható vagy javíthatatlan hibája van), és Ön kénytelen reklamálni az árut. A reklamációval kapcsolatos teendőket megtalálja itt.

Mit tegyek, ha a küldeményem sérülten érkezik meg?

A küldemény sérülése esetén – ha a csomagolás szakadt vagy más módon sérült – ne vegye azt át a futártól, és azonnal töltse ki a futárral a küldemény sérülésére vonatkozó nyomtatványt. Kérjük, hogy erről bennünket is tájékoztasson, hogy a futárral rendezhessük az ügyet.

Ha a csomag nem sérült, de Ön a csomagban - nyilvánvalóan a szállítás során - sérült árut talál, a küldemény feladásától számított 2 munkanapon reklamáljon - ez a rendelkezés a GLS futárszolgálatokra vonatkozik.

Abban az esetben, ha az ügyfél megtagadja a küldemény átvételét, a www.mimulo.hu webáruház üzemeltetője fenntartja annak jogát, hogy a küldeménynek a vevőhöz, és a vevőtől való visszaszállításával kapcsolatban felmerült költségeket, valamint a számla kiküldésének költségeit megtéríttesse a vevővel.

Visszaküldhetem a megvásárolt árut?

Webáruházunk lehetővé teszi, hogy az árut a törvényes 14 napos visszaküldési határidő után is, az áru átvételétől számított 30 napon belül visszaküldje. Az eljárás módjának részleteit „A vásárlástól való elállás és termékcsere” c. részben találja.

Ki akarom cserélni az árut. Hogyan járjak el?

A webáruházunkban megrendelt áru kicsomagolása után rádöbbent, hogy az mégsem tetszik Önnek? A csomag átvételétől számított 30 napon belül visszaküldheti nekünk, és más árura cserélheti. Vásároljon gondtalanul. Az árucserével kapcsolatos információkért kattintson ide.

Honnan tudom, hogy az adott termék készleten van-e?
Az árucikkek adatai között szerepel az is, hogy a termék készleten van-e. Ez pl. a következő módon jelenik meg: Készleten (db): több mint 5 db. Ha egy adott terméknél szerepel készleten levő darabok száma, a termék készlketen van, és ezért azonnal kiszállítható. Ha a termék mellett a szállítási napok száma szerepel, az a gyártótól a raktárunkig történő szállítás időtartamát jelzi.