Gyakran feltett kérdések

Be kell regisztrálni a vásárláshoz?

Nem, a honlapunkon beregisztrálás nélkül is vásárolhat. A beregisztrálással ugyanakkor további kedvezményekre és előnyökre tesz szert.

Személyesen is átvehető az áru?

Igen, előzetes telefonos egyeztetést követően az áru személyesen is átvehető a telephelyünkön.

Mi a teendő reklamációs esetén?

Saját tapasztalatból tudjuk, hogy igazán bármi megtörténhet, például hogy az áru hibás (javítható vagy javíthatatlan), és Ön kénytelen lesz megreklamálni azt. ITT olvashatja el, hogy mi a teendő, ha reklamálni kívánja az árut.

Mi a teendő abban az esetben, ha a küldemény sérülten érkezik meg?

Sérült csomag esetén - a szétszakadt vagy más módon sérült csomagot ne vegye át a fuvarozótól, és haladéktalanul töltse ki a sérült csomagról szóló űrlapot. Ezzel egyidejűleg, kérjük, értesítsen bennünket, hogy a kialakult helyzettel kapcsolatban a egyeztethessünk a fuvarozóval.

Ha a csomag kívülről nem sérült, azonban belül nyilvánvalóan a szállítás során megsérült árut tartalmaz, e tényt legkésőbb az áru leszállítását követő 2 munkanapon belül reklamálja meg, Geis esetében alkalmazandó.

Amennyiben a címzett a küldemény átvételét követően kideríti, hogy a Cseh Posta által szállított csomag tartalma sérült, esetleg hogy a csomag tartalma hiányos, a reklamációs igény bármely postafiókban benyújtható. Reklamációs eljárás legkésőbb a küldemény átvételétől számított két munkanapon belül kezdeményezhető. A csomagot a leszállításkori állapotában kell bemutatni, beleértve a külső és a belső csomagolását is. A címzettnek lehetősége nyílik arra is, hogy ezt az állapotot más módon bizonyítsa hitelesen.

Azon esetekre, amikor az ügyfél elutasítja a küldemény átvételét, a www.mimulo.cz webáruház üzemeltetője fenntartja a csomag le- és visszaszállításával kapcsolatosan felmerült szállítási költségek, valamint a számla továbbításával kapcsolatos költségek megtérítésére vonatkozó jogát.

Visszaadhatom a megvásárolt árut?


A törvényben előírt 14 napos határidőt meghaladó, 30 napos áru-visszaadási határidőt kínálunk. Hogy mi a teendő, arról a Vásárlási feltételek/Garancia részben olvashat.

Szeretném kicserélni az árut. Mit tegyek?

Árut rendelt a webáruházunkban, és a kicsomagolását követően úgy találta, hogy az áru nem felel meg az elképzeléseinek? Akkor a csomag átvételétől számított 30 napon belül visszaadhatja, és kicserélheti más termékre. Vásároljon problémamentesen. Az áru kicserélésével kapcsolatos tájékoztatást ITT olvashatja.

Hogyan tudom kideríteni, hogy van-e raktáron az áruból?

Az áru részletes leírásában megtalálja az elérhetőségével kapcsolatos információt. Ezt az információt pl. „Raktárkészlet (db): több, mint 5db” formában adjuk meg. Amennyiben a konkrét árucikk esetében feltüntetésre kerül a raktáron lévő darabok száma, az áru készleten van, és így azonnal kész a továbbításra. Ha az árucikk mellett a leszállítás időtartama napokban kerül feltüntetésre, ez az adat az áru gyártótól cégünk raktárába történő leszállításának időtartamát jelzi.