Saját tapasztalatunkból tudjuk, hogy bármi megtörténhet, például, hogy a megrendelt áru hibás (javítható vagy javíthatatlan hibája van), és Ön kénytelen reklamálni az árut. Kérjük, hogy a reklamációs eljárás sikeres lebonyolítása érdekében kövesse az alábbi utasításokat.

A reklamációs eljárás menete:

1. Lépjen velünk kapcsolatba az info@mimulo.hu e-mail-címen, és tüntesse fel az alábbi adatokat:      

    • a megrendelő utóneve és vezetékneve;
    • címe;
    • telefonszáma;
    • a reklamáció oka (rövid leírása);
    • csatoljon fényképet a hibáról.

2. Az e-mail üzenet feldolgozását követően legkésőbb a következő munkanapon telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot. Egyeztessen munkatársunkkal a beküldendő dolgokat illetően - ő mondja meg, elég-e csak a termék hibás részét visszaküldeni, vagy a teljes terméket - annak tartozékaival együtt - kell visszaküldeni.

3. Kérjük, hogy az alapvető információkat tüntesse fel a csomagban - Név, vezetéknév, rendelési szám (vagy számla, szállítólevél) és email címe a gyorsabb visszaküldés érdekében.

Az árut gondosan csomagolja be, és küldje el a következő címre:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov, Csehország

Nagy méretű, 20 kg feletti küldemény - pl. gyerekülés - esetén előzetes egyeztetés után az általunk megbízott futár házhoz megy a visszaküldendő áruért. Jogos reklamáció esetén a reklamált áru szállítási költségét átvállaljuk.

4. Tájékoztatni fogjuk Önt a reklamációs eljárás eredményéről.