Reklamáció és árucsere

Ingyenes árucsere

Árut rendelt a webáruházunkban, és a kicsomagolását követően úgy találta, hogy az áru nem felel meg az elképzeléseinek? Akkor a csomag átvételétől számított 30 napon belül visszaadhatja, és kicserélheti más termékre. Tisztában vagyunk azzal, hogy nem mindig sikerül a helyes ruhaméretet, színt kiválasztani, vagy hogy egyszerűen csak szeretné kicserélni a nemkívánatos ajándékot. Vásároljon problémamentesen.

AZ ÁRUCSERÉT INGYENESEN HAJTJUK VÉGRE

Az egész árucserét kényelmesen, otthonából végezheti el.

Mi a teendője, ha ki szeretné cserélni az árut:

1. Az áru nem viselheti mosás, kopás nyomait, és ideális esetben rendelkezik az eredeti csomagolásával.

2. Úgy hozzon létre új megrendelést, hogy kosárba helyezi az árut, amelyre ki szeretné cserélni a korábban megvásárolt árut. Hagyományos módon válassza ki a szállítás módját (nem kell kifizetnie, ennek ellenére azonban ki kell töltenie), majd a Megjegyzés rovatba írja azt, hogy ÁRUCSERE. Ebből tudni fogjuk, hogy árucseréről van szó, és lefoglaljuk az Ön számára az árut, amíg az eredeti árut vissza nem hozza a futár.

Csere esetén a következő esetek következhetnek be:

  • a kívánt termék ára azonos lesz a visszaadott termék árával

vagy

  • a kívánt termék ára magasabb lesz a visszaadott termék áránál – ebben az esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a még kifizetendő összeg tárgyában.

3. A megrendelés létrehozását követően töltse ki a következő űrlapot: Reklamációs űrlap, majd küldje el nekünk. Az űrlap kitöltése nem csak a számunkra, hanem a terméket Öntől átvevő fuvarcég számára is fontos.

4. Az űrlap feldolgozása után - legkésőbb a következő munkanapon - felvesszük Önnel a kapcsolatot.

5. Csomagolja be szépen a terméket, és várja a fuvarcég megérkezését.

6. Amint a fuvarcég átadja nekünk a kicserélni kívánt terméket, és mindent rendben találunk, valamint az áru készleten lesz, haladéktalanul kicseréljük az árut, és másnap továbbítjuk az a címére. A csere teljes időtartama max. 7 napot vesz igénybe.

30 napos visszaküldési garancia

A törvényben előírt 14 napos határidőt meghaladó, 30 napos áru-visszaadási határidőt kínálunk.

Javasoljuk, hogy az árut sértetlen állapotban, elhasználódásra utaló jelek nélkül és komplett állapotban (azaz minden tartozékával, a garanciajeggyel, használati utasítással stb. együtt) szolgáltassa vissza.

Az áru visszaszolgáltatására vonatkozó meghosszabbított határidő nem vehető igénybe azon termékek esetén, amelyekre reklamációs eljárás keretén belül (csere új termékre) tett szert.

Az egyszerű és gyors ügyintézés érdekében tartsa be a következő eljárást:

1. Töltse ki a következő űrlapot: Reklamációs űrlap (amelynek részét képezi az áru visszaadása), majd küldje el nekünk.

2. Az űrlap feldolgozása után - legkésőbb a következő munkanapon - felvesszük Önnel a kapcsolatot.

3. A terméket szépen csomagolja be, majd továbbítsa a következő címre:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

Czech Republic

4. Az áru továbbítására fuvarcég szolgáltatásai is igénybe vehetők, amely esetben az elszállítás ára 1 300 Ft.- levonásra kerül a visszafizetendő összegből.

5. Amennyiben minden rendben lesz, a pénzt legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk a számlájára. Amennyiben a termék használt vagy részben elhasználódott, kiszámítjuk az eredeti állapotába történő visszaállításának költségeit. A felmerült kárt számszerűsítjük, és ennek összegével csökkentjük a visszatérítendő összeget.

6. A vételár nem fizethető vissza a visszáru kézhez vétele előtt. A ténylegesen felmerült költségeket a feldolgozás, a megrendelés ügyintézése, a kitárolás, a csomagolás és a szállítás költségek összege határozza meg.

Reklamáció

Saját tapasztalatból tudjuk, hogy igazán bármi megtörténhet, például hogy az áru hibás (javítható vagy javíthatatlan), és Ön kénytelen lesz megreklamálni azt. Ez nem egy kellemes dolog, sem Önnek, sem nekünk, ezért úgy döntöttünk, hogy minden jogos, azaz általunk elismert reklamáció esetén egy kisebb ajándékkal próbálunk majd a kedvében járni.

Mi a teendő, ha reklamálni kívánja az árut.

1. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot reklamációs űrlap segítségével. Az űrlapot ITT találja .

2. Az űrlap feldolgozása után - legkésőbb a következő munkanapon - felvesszük Önnel a kapcsolatot. A tanácsadóval leegyezteti, hogy mik a teendői, elég-e elküldeni csupán a termék egy részét, vagy tartozékokkal együtt az egészet vissza kell-e juttatnia.

3. A terméket szépen csomagolja be, majd továbbítsa a következő címre:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

Czech Republic

4. A reklamációs eljárás eredményéről majd tájékoztatjuk, és elismert reklamáció esetén a reklamációs eljárás lefolytatásával kapcsolatos várakozásért cserébe egy kisebb ajándékkal kedveskedünk.

Amennyiben 20 kg-nál nagyobb, nagyméretű küldeményről van szó, előzetes egyeztetés keretén belül megállapodhatunk arról is, hogy a küldeményt közvetlenül az Ön otthonában venné át a fuvartársaság. A reklamált termékkel kapcsolatos szállítási költségeket cégünk a jogosnak bizonyult reklamáció esetén fizeti.